3x3 Dingen Die Ik Doe

juni 16, 2017

Hey, het was weer al eventjes geleden dat ik nog iets had gepost dus vandaag een nieuw artikel. De examens zijn volop bezig. Ik heb al 1 weekje achter de rug en begin aan de 2e, laatste week. Daarna kunnen we lekker uitrusten in die 2 maanden vakantie!!


In dit artikel laat ik jullie 3x3 dingen zien die ik doe/luister/lees wanneer ik even geen zin meer heb om te studeren. Benieuwd? Lees gerust verder!

SONGS

Muziek tijdens de examens luisteren is toch echt wel een must, en zeker met deze 3 toppers in je lijst kom je ze wel door!

1. Lil Kleine - Alleen

2. Jason Derulo - Swalla

3. Shawn Mendes- There's nothing holdin' me back

READING

Omdat ik nu toch niet zo veel tijd (en zin) heb om naar de bib te gaan, lees ik gewoon wat blogs en doe ik bovendien nog wat leuke inspiratie op.

1. Aspyn Ovard

2. You Can Sit With Laurence

3. The Life Factory

NETFLIX

Wanneer ik lang genoeg heb gestudeerd vind ik van mezelf dat ik me uitgebreide pauzes kan veroorloven. Met deze leuke netflix films/series ben je weer helemaal op de been met de laatste trends.

1. Haters back off

2. The House Bunny

3. Legally Blonde

en nog een extra omdat ik het echt niet kan laten om er een 4e topper bij te zetten:

4. Clueless

Met deze 3x3 +1 toppers ben je zeker wel even zoet, en vergeet niet: GOED STUDEREN EN DAARNA GENIETEN!

Veel succes aan iedereen!

Greetings,
Nanette

You Might Also Like

2 reacties