Favorites // April

mei 01, 2017

Hey, het is vandaag 1 mei en dat wil zeggen dat we de maand april achter ons laten. Maar in dit artikel wil ik toch nog even mijn favorites van de maand april kwijt met jullie. Veel leesplezier!



1. Hand Cream and Candle light


Deze hand cream van de Hema is de beste die ik al heb gehad. Mijn handen kunnen na het fietsen nogal wat droog zijn door de koude wind en dan gebruik ik altijd deze redder in nood. Goed prijs-kwaliteit verhouding! Het kaarsje ruikt lekker naar vanille en is hét item wanneer het buiten nog wat koud en guur weer is!

2. Nagellak


Deze nagellak van Essie heeft een prachtige oud-roze kleur met een klein shine in. De kleur staat bij heel veel en de dekking is ook super goed! Essie is niet echt goedkoop maar voor deze kwaliteit betaal ik het graag.

3. Parfum


Deze parfum van Zara heeft een zachte, fruitige toets en volgens sommigen zelf een beetje chocolade-achtig. Mijn favoriet tussen alle andere parfums!

4. Lipgloss matte


Deze matte lipgloss van Maybelline moet je in je collectie hebben. Hij dekt heel mooi en geeft een échte matte laag. Prijs-kwaliteit vind ik dit ook echt een toppertje!

Ik vind het stuk voor stuk allemaal aanraders! Zeker eens proberen.

See you soon!

Greetings,
Nanette

You Might Also Like

1 reacties

  1. Die nagellak is prachtig, weet je toevallig het nummertje? Leuke foto's trouwens, eens wat anders dan die standaard flats die iedereen maakt. :)

    BeantwoordenVerwijderen